Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Zoeken
search.button
NL
FR
DE
EN
Consumenten
Operatoren
Operatoren
Zoeken
search.button
Telecom
Operator zijn in België
Operator zijn in België
Basisinformatie
Zich aanmelden bij het BIPT
Kosten en bijdragen
Onderhandelen met SMP-operatoren
Rechten en plichten
Geschillen tussen operatoren
Telefoongidsen/ inlichtingendiensten
Glasvezeluitrol
Gereguleerde markten
Gereguleerde markten
Economische regulering
Bedrijfsconnectiviteit
Breedband en omroep
Overzicht breedband en televisie-omroep
Ontbundeling van het koperen aansluitnet
Ontbundeling van het glasvezelaansluitnet
Bitstreamtoegang
Kabelnetwerken
CRC
Vaste telefonie
Overzicht vaste telefonie
Vaste gespreksafgifte
Vaste-telefonietoegang
Nationale telefoondiensten
Internationale telefoondiensten
Gespreksopbouw (VAS, CS/CPS)
Doorgifte
Mobiele telefonie
Overzicht mobiele telefonie
Mobiele gespreksafgifte
Toegang tot en gespreksopbouw op mobiele netwerken
Internationale roaming
Mobiel - Divers
Controle van prijzen en kosten
Overzicht controle op de prijzen en kosten
WACC
Gescheiden boekhouding
Kostentoerekeningssysteem
Controle - Divers
Nummering
Nummering
Nummers krijgen en beheren
Nummeroverdraagbaarheid
Spectrum
Spectrum
Frequenties / Gebruiksrechten
Internationale akkoorden
Gebruiksrechten “mobiele banden”
Lopende/toekomstige toewijzingsprocedures
Voltooide toewijzingsprocedures
Overdracht of verhuur van gebruiksrechten
Algemene machtigingen voor radiospectrumgebruik
Frequentieplan
Operatornetwerken
Net met gedeelde middelen
Punt-tot-(multi)puntverbinding
Satellietgrondstations
Test en proef (R&D)
Dekking van de mobiele netwerken
Kwaliteit van de netwerken
Indoorontvangst
Gedeeld gebruik van sites
Veiligheid
Veiligheid
Praktische informatie
Beveiliging van de netwerken
Toegang tot de nooddiensten
Wettelijke onderschepping
Consumentenbescherming
Consumentenbescherming
Transparantie
Opzegging van contracten
Easy Switch
Betaaldiensten
Netwerkneutraliteit
Roaming in de EER
Internationale communicatie
De universele dienst
Consumentenenquêtes
Aanleg van infrastructuur
Koninklijk besluit betreffende spoofing
Radioapparatuur
Radioapparatuur
Verplichtingen van de marktdeelnemers
Algemene houdersvergunningen
Mobielsignaalrepeaters
Storingen & Jammers
Interfacespecificaties
Interfacespecificaties
Landmobiel
Kortbereikapparatuur
Maritieme apparatuur
CB + PMR446 + Amateur
Straalverbindingsapparatuur
Omroep
Intelligente vervoerssystemen
Satellietgrondstations_
DECT-apparatuur
Professionele-droneafstandsbedieningen
Statistieken
Toepasselijke reglementering
Post
De sector en e-commerce
De sector en e-commerce
E-commerce
Observatorium
Observatorium
Evolutie van de inkomsten
Marktaandelen total postsector
Marktaandeel, segment van pakket- en expresszendingen (omzet)
Marktaandelen segment pakketten en express (volume)
Aandeel van de diverse segmenten
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2010
Volume brievenpost per inwoner
Verdeling van de inkomsten - transactionele brievenpost
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2010
Verdeling van de volumes - soorten post
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2010
Evolutie pakket- en expressdiensten
Investeringen
Tewerkstelling
Prijs
prior standaardbrief < 50 g
Non-prior standaardbrief < 50 g
Pakket tot 2 kg
Kwaliteit
Percentage Prior-brieven afgegeven op D+1
Percentage non-prior-brieven afgegeven op D+1
Percentage aangetekende zendingen afgegeven op D+1
Percentage Prior-pakjes afgegeven op D+1
Postoperatoren en regulering
Postoperatoren en regulering
Postdienst en postzending
Informatieverplichtingen voor pakjesdiensten via BELparcel
Universele postdienst
Verkrijgen van een postvergunning
Verplichtingen van toepassing op alle aanbieders van postdiensten
Informatieverplichting aangaande duurzaamheidsindicatoren voor pakketbezorgdiensten
Toepasselijke regelgeving
Media
Mediaregulator
Zich melden
Besluiten
Wettelijke verplichtingen
Toepasselijke reglementering
Onlineplatforms
Digital Services Act
Digital Services Act
Digital Services Act
Aanbieders van online tussenhandels-diensten
Betrouwbare flaggers
DSA: een klacht indienen
Gedragscode+ voor de bestrijding van illegale haatzaaiende uitlatingen
Online terroristische inhoud
Online terroristische inhoud
Wat is de TCO-verordening?
Verplichtingen opgelegd aan alle dienstenaanbieders
Verplichtingen opgelegd aan de dienstenaanbieder die is "blootgesteld aan terroristische inhoud"
Belgische autoriteiten belast met de uitvoering van en het toezicht op de naleving van de TCO-verordening
BIPT
De regulator
De regulator
BIPT
De Raad
Samenwerking
Nationale betrekkingen
Internationale betrekkingen - Telecom & Radiocom
Internationale betrekkingen - postsector
1993-2023: 30 jaar van activiteit
Opdrachten
Strategie
Activiteiten
Activiteiten
Actiemiddelen
Praktische tools
Plannen en verslagen
Werken bij het BIPT
Toepasselijke reglementering
Nieuws
Raadplegingen
Besluiten
Mededelingen
Adviezen
Berichten en nieuws
Publicaties
Consumenten
FR
NL
DE
EN
Operatoren: 3477 resultaten gevonden
Export XML
Zoeken
Voorstel van het BIPT betreffende de vaststelling van de bitsnelheid van de functionele internettoegang en Advies van het BIPT van 13 januari 2014 betreffende het geografische element van de universele dienst
Publicaties › Advies -
25/04/2014
Het BIPT liet in 2012 een analyse uitvoeren van de universele dienst van de markt voor elektronische communicatie. Op basis van die analyse heeft het BIPT een voorstel geformuleerd op het vlak van de snelheid van de functionele internettoegang en een advies van de prijs- en kwaliteitsvereisten van de universele dienst. Het BIPT stelt voor de snelheid van de functionele internettoegang vast te leggen op ten minste 1 Mbit per seconde alle dagen van het jaar, op alle uren van de dag, behalve tijdens een maximumperiode van één uur per dag. Het voorstel is gebaseerd op de artikelen 70, § 1, 2°, c), van de wet van 13 juni 2005 betreffende de elektronische communicatie en 16, tweede lid, van de bijlage bij de wet. Het advies wordt gebaseerd op artikel 14, § 1, 1°, van de wet van 17 januari 2003 met betrekking tot het statuut van de regulator van de Belgische post- en telecommunicatiesector. Een openbare raadpleging werd georganiseerd van 4 december tot 20 december 2013.
FAQ van het BIPT over de verplichtingen van de operatoren inzake identificatie van de eindgebruikers van openbare elektronische-communicatiediensten
Publicaties › Overige -
17/04/2014
FAQ van het BIPT over de verplichtingen van de operatoren inzake identificatie van de eindgebruikers van openbare elektronische-communicatiediensten
Besluit van de Raad van het BIPT van 1 april 2014 tot vaststelling van de hypothesen waarin de operatoren aan het BIPT een veiligheidsincident moeten melden en van de nadere bepalingen van deze kennisgeving
Publicaties › Besluit -
11/04/2014
De wet van 10 juli 2012 houdende diverse bepalingen inzake elektronische communicatie heeft onder andere een artikel 114/1, § 2, ingevoerd in de wet van 13 juni 2005 betreffende de elektronische communicatie (hierna de WEC). Dat artikel luidt als volgt (wij onderstrepen): "De ondernemingen die openbare elektronische-communicatienetwerken of openbare elektronische-communicatiediensten aanbieden, stellen het Instituut onverwijld in kennis van elke inbreuk op de veiligheid of elk verlies van integriteit die een belangrijke impact heeft op de exploitatie van netwerken of diensten. Na voorafgaande machtiging van de minister, preciseert het Instituut in welke hypothetische gevallen de inbreuk op de veiligheid of het verlies van integriteit een belangrijke impact heeft in de zin van dit lid." Dit besluit voert onder andere de laatste zin van de voormelde bepaling uit.
Besluit van de Raad van het BIPT van 28 januari 2014 tot het opleggen van een administratieve boete aan Schedom Dommel wegens het niet naleven van de artikelen 108, § 1, b), 3de en 5de onderdeel, 108, § 1, f), 108, § 2, 110, § 1 en 111/3, §§ 1 en 3 van 13 juni 2005 betreffende de elektronische communicatie
Publicaties › Besluit -
10/04/2014
In dit besluit legt het BIPT Schedom Dommel een boete op van 5.000 EUR omwille van de onwettige bepalingen in haar algemene voorwaarden. Deze onwettige bepalingen zijn o.m. het veelvuldig ontbreken van wettelijk voorgeschreven informatie, het negeren van wettelijke opzegmogelijkheden van consumenten, het hanteren van te lange tariefformules enz.
WACC 1. Rf, Cd, ERP, CRP, Rnot
Publicaties › Overige -
09/04/2014
WACC 1. Rf, Cd, ERP, CRP, Rnot
WACC 4. WACC Conclusion
Publicaties › Overige -
09/04/2014
WACC 4. WACC Conclusion
WACC 2. Profiles, Gearing, Notional discount, Rating
Publicaties › Overige -
09/04/2014
WACC 2. Profiles, Gearing, Notional discount, Rating
WACC 3. Equity, Debt Asset Beta, Lambda
Publicaties › Overige -
09/04/2014
WACC 3. Equity, Debt Asset Beta, Lambda
Ontwerpbesluit betreffende de kapitaalkosten voor de operatoren met een sterke machtspositie in België
Publicaties › Raadpleging -
09/04/2014
In dit ontwerpbesluit worden de WACC-waarden voor vaste en mobiele operatoren voorgelegd voor publieke consultatie.Werkwijze om reacties op dit document door te sturen Mail naar: consult05@bipt.be Referentie: consult-2014-E5 Op het document moet duidelijk worden aangegeven wat vertrouwelijk is.
Besluit van 1 april 2014 – BROBA en WBA Addendum “Specifications for P=5 service quality”
Dossier -
08/04/2014
Dit besluit heeft betrekking op een addendum bij de referentieaanbiedingen BROBA en WBA VDSL2 waarmee Belgacom de beschrijving van de karakteristieken van dienstkwaliteit P=5 vervolledigt.
Vorige pagina
1
2
3
4
...
207
208
209
210
(pagination.current)
211
212
213
Volgende pagina »
Naar boven