Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
- Operatoren »
- Post »
- Ombudsdienst
Zoeken in documenten
Zoeken op secties
Zoeken op datum
Zoeken op documenttype
Navigatie
- Geconsolideerde regelgeving
- Notie “postdienst” en “postzending”
- Universele en niet-universele postdiensten
- Postale vergunning voor universele brievenpost
- Verplichtingen van toepassing op alle aanbieders van postdiensten
- Speciale tarieven
- Toegang tot de infrastructuur en elementen van de universele dienst
- Reguleringsbijdrage
- Ombudsdienstbijdrage
- Ombudsdienst
- Distributie concessie kranten en tijdschriften
- Verordening betreffende grensoverschrijdende pakketbezorgdiensten
- Wetgeving
Verordening (EU) betreffende grensoverschrijdende pakketbezorgdiensten
Nieuwsbrief
postaalpunt.be
Ombudsdienst
Verwante inhoud
In eerste instantie wordt klacht neergelegd bij de betrokken postoperator. Wie ontevreden is over de afhandeling van zijn klacht door een postale aanbieder kan de zaak aankaarten bij de Ombudsdienst voor de sector.
Indien het resultaat hiervan onbevredigend is, kan de Ombudsdienst voor de postsector ingeschakeld worden door het indienen van een schriftelijke klacht. Dit kan:
- per brief, gefrankeerd als gewone zending, gericht aan: Ombudsdienst voor de postsector Koningsstraat 97, bus 15, 1000 Brussel;
- per fax: 02 221 02 44;
- per e-mail: info@omps.be
- via het webformulier
Anonieme klachten worden niet aanvaard.