Het BIPT publiceert de resultaten van zijn jaarlijkse enquête betreffende de perceptie van de telecomconsument

Brussel, 31 augustus 2017 - Uit de jaarlijkse consumentenenquête van het BIPT bleek dat de gebruikers eerder tevreden waren over de aangeboden dienstverlening en prijzen.  De consumenten vonden het niet altijd gemakkelijk om diensten en prijzen te vergelijken en kenden vaak de basisrechten...

>Meer lezen ...
Het BIPT publiceert de resultaten van zijn impactanalyse betreffende de regels voor bescherming van de consument

Brussel, 10 augustus 2017 - Het BIPT heeft in 2106 een impactanalyse ex post van de Belgische federale reglementering inzake consumentenbescherming in elektronische-communicatierecht verwezenlijkt. De resultaten zetten een aantal verbeteringen in de verf die werden aangebracht in een reeks gebieden...

>Meer lezen ...
Het BIPT publiceert vergelijkende prijzenstudie van telecomproducten  voor kleine ondernemingen

Brussel, 2 augustus 2017 – Het BIPT publiceert voor de vierde maal sinds 2014 een studie waarin de prijzen van telecomproducten voor kleine ondernemingen in België vergeleken worden met de prijzen in de buurlanden. Bedrijven met een bescheiden verbruik van telecommunicatiediensten, worden...

>Meer lezen ...